تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه در منطقه تاریخی شهزاده باشی استانبول ساخته شده است. این هتل تور ترکیه 94 دارای 81 اتاق مجهز و تمییز می باشد و به بازار استانبول و مسجد سلیمانیه نزدیک می باشد.  هتل بلک برد استانبول ترکیه در 16 km فرودگاه آتاتورک واقع شده است . مسجد فاتح تا هتل بلک برد 2 km فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشند. هتل یک کافه 24 ساعته هم دارد . هتل بلک برد استانبول ترکیه 650 متر با وسایل حمل و نقل عمومی شهری و حدود 1 km با دانشگاه استانبول فاصله دارد. هتل بلک برد استانبول ترکیه دارای امکاناتی شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , فروشگاه برای خرید مایحتاج  , اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند.مسافران تور ترکیه می توانند صبحانه را در اتاق سرو نمایند. خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی , صرافی که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند , آرایشگاه , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است.

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :

دیدنی های ترکیه

این پارک در منطقه بایرام اغلو استانبول قرار گرفته است و از مکانهای تفریحی و دیدنی تور ترکیه 94 به شمار می آید پارک متانیک تا مرکز شهر استانبول 38 کیلومتر نیز فاصله دارد این پارک گیاهان متنوع و پرندگان گوناگونی دارد

 

 

موزه مو آوانوس در شهر آوانوس ترکیه قرار دارد و به عنوان یکی از عجیب‌ترین موزه‌های جهان روزانه میزبان هزاران گردشگر و مسافر تور ترکیه میباشد . در این موزه هزارها دسته مو در معرض دید عموم که بیشتر آنها توریست هستند قرار دارد . البته بسیاری از گردشگران تور ترکیه نیز یک دسته از موهای خود را به این موزه هدیه میکنند .

 

 

مطالب مرتبط :

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه بسیار بزرگ می باشد و از جمله مراکز خریدی می باشد که مسافران تور ترکیه از این مرکز خرید بازدید می کنند. اکثر امکانات رفاهی در این مرکز خرید وجود دارد از بهترین مراکز خرید ترکیه می باشد که مسافران تور ترکیه و مردم ترکیه از علاقه مندان مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه می باشد . این مرکز خرید دارای مساحت ۷۶،۵۰۰ متر مربع می باشد که در منطقه بکرکوی استانبول ترکیه قرار گرفته است . مرکز خرید مجهز ترکیه ۱۱۷ مغازه، رستوران ها و فست فود با غذاهای متنوع، سالن غذاخوری، سالن سرگرمی و سینما دارد. امکانات دیگر مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه هفت آسانسور و دوازده پله برقی که  به قسمتهای مختلف مرکز خرید دسترسی را آسان کرده است .در ماه تعداد زیادی از این مرکز خرید بازدید می کنند همچنین پارکینگ رایگان نیز برای خریداران و گردشگران تور ترکیه 94 موجود می باشد. در مرکز خرید تفریحاتی مانند اجرای موسیقی و گالری هنری که آثار هنرمندان آماتور و حرفه ای به نمایش گذاشته می شود .چرخ و فلکی وجود دارد که در سال 1995 تاسیس شده.

 

مطالب مرتبط :

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

 

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

مجموعه گردشگری توریستی دیلمون شاندیز مشهد مجموعه ای بسیار مناسب برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد 94 می باشد بزرگترین و جذاب ترین رستوران ییلاقی در شاندیز مشهد قرار دارد و تجربه یک روز به یادماندنی و شبی پر خاطره  با صرف شیشلیک مخصوص، ماهیچه و کباب های متنوع و غذاهای بسیار لذیذ شاندیز مشهد می باشد. رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد برای مسافران تور مشهد دارای منوی مخصوص و با غذای مخصوص رستوران دیلمون می باشد دارای میز اردو , حضور بازیگران در دیلمون شاندیز مشهد , افتتاح مجموعه سنتی دیلمون شاندیز مشهد از برنامه ها و امکانات رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد می باشد.

 

مطالب مرتبط :

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

 

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد در دوره صفوی قرن یازده ساخته شده است که این حمام از جمله حمامهای بزرگ و تاریخی شهر مشهد می باشد و از جاذبه های گردشگری تور مشهد 94 به شمار می رود .این حمام توسط مهدی قلی بیک قربانی امیر آخورباشی شاه عباس صفوی ساخته شده است . این حمام که در قرن یازده ساخته شده شامل بخش های مختلفی مانند : پلکان ورودی ، سر بینه ، بینه ، گرمخانه و غیره می باشد .بینه این حمام از بخش های دیدنی آن می باشد که دارای نقش و طراحی مربع شکل با هشت ستون سنگی و پوشش دایره شکل می باشد و با نگارگری زیبای 13 لایه ای تزیین و طراحی شده است . مسافران تور مشهد از بازدیدکنندگان و علاقه مندان این جاذبه دیدنی مشهد مقدس می باشند.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

 

مطالب مرتبط :