تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

هتل های 4 ستاره ترکیه

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها ویزه میهمانان تور ترکیه و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی ویژه میهمانان تور ترکیه , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم  ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.


هتل 4 ستاره میم ترکیه استانبول

تور ترکیه تل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم تور ترکیه استانبول هتل مدرنی است که جدیدا بازسازی شده و در منطقه نیشان تاشی شهر استانبول واقع شده است و به قصر دولماباهچه و میدان تقسیم بسیار نزدیک است. اتاق های این هتل دارای سرویس دهی بسیار ماهرانه و مهمان نوازی خوبی برای میهمانان تور ترکیه می باشد و این امر باعث بیشتر شدن آسایش شما مسافران عزیز می شود. ایستگاه های متفاوتی در اطراف هتل میم تور ترکیه استانبول وجود دارد که باعث می شود گردشگران راحت تر به نقاط دیگر شهر بروند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به رستوران گائودی آن اشاره کرد که دارای منوی غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای ویژه میهمانان تور ترکیه می باشد.علاوه بر این انواع سالادهای سالم و تازه و لذیذ در رستوران هتل میم استانبول سرو می شود.در لابی این هتل کافه ای به نام کافه بارکا وجود دارد که بصورت 24 ساعته از مسافران تور ترکیه خود با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش مزه پذیرایی می کند. با تور ترکیه استانبول و اقامت در این هتل 4 ستاره لحظات خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.
مطالب مرتبط:

هتل های کوش آداسی ترکیه


هتل پانوراما هیل کوش آداسی

هتل پانوراما هیل یکی از هتل های 4 ستاره تور ترکیه است و در شهر کوش آداسی قرار دارد.این هتل در مرکز این شهر واقع شده است. در این هتل 70 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه وجود دارد. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، بار، تهویه، ترانسفر فرودگاه، کرایه اتومبیل، خشکشویی، لباسشویی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، آسانسور، کرایه دوچرخه، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره نمود.

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

این هتل در تور ترکیه برای یک کودک زیر 2 سال رایگان و برای یک کودک زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشید رایگان است.


هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی تور ترکیه در کنار ساحل این شهر و در منطقه لانگ بیچ قرار گرفته است. مرکز شهر کوش آدارسی تنها 5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. هتل آرورا مجموعا دارای 92 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه می باشد. یکی از مناطق دیدنی کوش آداسی شهر باستانی افسوس است که هتل آرورا 18 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل ازامکانات مناسبی برای میهمانان تور ترکیه برخوردار است که از این تعداد می توان به: پذیرش 24 ساعته، صرافی برای دسترسی بهتر میهمانان، سیستم تهویه، باشگاه بدنسازی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی ویژه میهمانان تور ترکیه، بار، فکس و کپی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و ... اشاره داشت.

 

هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا کوش آداسی


هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل در کوش آداسی ترکیه واقع شده است و یک هتل 4 ستاره می باشد. دریای اژه 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین در 20 کیلومتری هتل ماربل شهر تاریخی افسوس قرار گرفته است. در ضمن این هتل دارای ۱۰۵ اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه می باشد.

هتل ماربل کوش آداسی

 از امکاناتی که هتل برای میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته است می توان به امکانات ورزشی، استخر، اتاق جلسه، زمین بازی کودکان ،امکانات آبگرم، امکانات تناسب اندام، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، فوتبال، استخر، میز تنیس ویژه میهمانان تور ترکیه، پینگ پنگ، بیلیارد، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اینترنت وایرلس، خدمات لباسشویی، صندوق ایمن ، خدمات نگهداری از اطفال، کمک های پزشکی ویژه میهمانان تور ترکیه و ... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:

 

هتل های گوانجو چین


هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع از 704 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. هتل دارای یک باغ زیبا می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به زمین تنیس، سالن کنفرانس و خدمات نگهداری از اطفال برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

همچنین از دیگر امانات هتل: استخر سرپوشیده و روباز، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، خدمات ماساژ، صرافی، خدمات خانه داری ویژه میهمانان تور چین، سالن بدنسازی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، کرایه اتومبیل، امکانات ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فروشگاه، فکس و کپی، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... می باشد.

 

هتل شانگری لا گوانجو


هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز یکی از هتل های 4 ستاره تور چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. فرودگاه بین المللی گوانجو در فاصله 30 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین نمایشگاه این شهر 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. میهمانان تور چین می توانند با صرف 25 دقیقه از زمان به ایستگاه راه آهن گوانجو دسترسی داشته باشند. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان می توان به اتاق بیلیار برای علاقمندان این رشته اشاره داشت. این هتل همچنین به اینترنت وایرلس رایگان ویژه میهمانان تور چین مجهز می باشد.

هتل ونیز گوانجو

از دیگر امکانات هتل ونیز گوانجو تور چین می توان از استخر، خدمات خانه دار، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، رستوران، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، خدمات ماساژ، کاریوکی ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.


هتل کارات گوانجو

هتل کارات یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع دارای 302 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل برای مسافران یک اتاق کنفرانس در نظر گرفته شده است. همچنین یک صرافی نیز در این هتل در دسترس می باشد.

هتل کارات گوانجو

از امکانات دیگر هتل برای مسافران تور چین می توان از خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، بار، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.

هتل های شانگهای چین

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای

هتل جو ماریوت یکی از هتل های 5 ستاره تور چین است و در شهر شانگهای قرار گرفته است. در این هتل چندین استخر سرپوشیده و روباز و همچنین 6 رستوران برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. میدان ملت در شهر شانگهای در فاصله 500 متری از این هتل واقع شده است. همچنین مراکز خرید این شهر در چند قدمی این هتل قرار دارد. از امکانات ویژه این هتل می توان به کتابخانه و سالن بدنسازی و اینترنت ویژه میهمانان تور چین اشاره داشت.

از امکانات دیگر این هتل برای میهمانان تور چین می توان از: خدمات ماساژ، سونا، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، گرمایش، گاوصندوق، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، اتوکشی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین و... نام برد. 

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای


هتل ژانگ زیانگ شانگهای

هتل شانگ زیانگ شانگهای

هتل ژانگ زیانگ یکی از هتل های 4 ستاره تور چین است و در در شهر شانگهای قرار دارد. در فاصله 13 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی پودانگ قرار گرفته است. همچنین ایستگاه راه آهن زیانگ 2 کیلومتر وجود دارد که میهمانان تور تور چین به راحتی می توانند به این ایستگاه دسترسی داشته باشند.

هتل شانگ زیانگ شانگهای

باشگاه بدنسازی ویژه میهمانان تور چین، خدمات خانه داری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، پذیرش 24 ساعته، بار، گاوصندوق، حدمات ماساژ، خودپرداز، فکس و کپی، آرایشگاه، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت و... تعدادی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور چین درنظر گرفته است.


هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

هتل 5 ستاره میلینیوم هانگ کیاو تور چین در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 369 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل میلینیوم هانگ کیاو چین امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده که از جمله این امکانات می توان به فروشگاه های متعدد، صرافی برای دسترسی راحت تر مسافران، زمین تنیس، مینی گلف، سولاریوم، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق بازی ویژه میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

همچنین از امکانات دیگر این هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، آسانشور، انبار بار و چمدان، گرمایش، تهویه، بار، گاوصندوق، صرافی، فکس و کپی و... نام برد که میهمانان تور چین می توانند به راحتی از این امکانات استفاده نمایند.
مطالب مرتبط:

هتل های پکن

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. در فاصله 200 متری از این هتل ایستگاه قطار درون شهری قرار گرفته که میهمانان تور چین می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به این مکان دسترسی داشته باشند.در این هتل 4 رستوران برای استفاده میهمانان تور چین وجود دارد. همچنین در هتل سالن استراحت پیانو برای علاقمندان وجود دارد.

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

از امکاناتی که در هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، آسانسور، خدمات خانه داری، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، گاوصندوق، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین، استخر سرپوشیده، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات ماساژ، سونا، مرکز بدنسازی، زمین تنیس و... اشاره داشت.


هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. فرودگاه بین المللی پکن 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچین مراکز خرید و اماکن تفریحی این شهر در فاصله 2 کیلومتری ازهتل هیلتون بیجینگ تور چین قرارگرفته است. اتاق های ممتاز دارای امکاناتی نظیر قهوه ساز و وان های مرمری می باشد. در هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری مانند زمین تنیس و اسکواش برای علاقمندان دارد. همچنین میهمانان این هتل به راحتی می توانند به مراکز تفریحی شهر از جمله آشیانه پرندگان و شهر ممنوعه دسترسی داشته باشند.

هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری نظیر خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، بار، تهویه، آسانسور، صرافی، دوچرخه سواری، بیلیارد، مرکز بدنسازی، زمین گلف، زمین بازی کودکان، استخر سرپوشیده، ماساژ، سرویس نگهداری از کودکان ویژه میهمانان تور چینو... دارد. 

هتل هیلتون بیجینگ پکن


هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن چین واقع شده است. در این هتل برای پذیرایی از میهمانان تور چین 5 رستوران در نظر گرفته شده است. ایستگاه راه آهن پکن در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین پارکینگ رایگان می باشد.

از امکانات هتل می توان به: آسانسور ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، تهویه، اتاق های ضد صدا، گرمایش، بار، پذیرش شبانه روزی، مرکز بدنسازی، صرافی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، کاریوکی، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

مطالب مرتبط: