تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

آبشار بوژان در مشهد

یکی از این جاذبه های طبیعی اطراف مشهد روستای بوژان آبشار بوژان است که از توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی به شمار می آید و در 120 کیلومتری شهر مشهد و 13 کیلومتری شمال شرقی نیشابور قرار گرفته است . از شهر نیشابور جاده ای آسفالته جهت ورود به این روستا وجود دارد.چشم انداز دره سرسبز روستا و رودخانه جاری آن، همراه با منظره کشتزارها و باغ های گسترده، جلوه بسیار زیبا و تماشایی دارند که طبیعت گردان و گردشگران تور مشهد مهر 94 را به سوی خود جلب می کنند. حواشی رودخانه پرآب و دائمی بوژان، به ویژه در بهار و تابستان، مکان مناسبی برای گذران اوقات فراغت گردشگران تور مشهد  است. آبشار بسیار زیبایی از ارتفاعات پیرامون روستا سرازیر می شود. طبیعت سرسبز اطراف آبشار با گل ها و درختچه های فراوان، زیبایی خاصی یافته است. در مسیر رودخانه بوژان، آبشارهای کوچک و بزرگ دیگری نیز وجود دارند که بر طراوت پیرامون آن می افزایند. در انتهای این روستا دره ای بزرگ لابلای صخره های بلند نفوذ نموده است که در امتداد این دره، رودخانه بوژان و آبشار زیبا و سفیدرنگ آن نمایان می شود. برای رسیدن به آبشار بوژان حدود دو ساعت پیاده روی از محل روستا لازم است. رودخانه بوژان به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر از کوه های گودزرد، بوژان و سیاه خانی سرچشمه می گیرد.درتور لحظه آخری مشهد دیدار از این آبشار را از دست ندهید.

آبشار بوژان در مشهد

آبشار بوژان در مشهد

 


مجتمع های تجاری در مشهد

مجموعه بازار فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر برای خرید مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران تور مشهد 94 گرامی را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

برج آلتون مشهد در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید. برج تجاری آلتون مشهد چند منظوره مدرن کاربری های تجاری اداری و پارکینگ دارد و با ۸۰ متر ارتفاع بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران است. این برج همچنین حایز عناوین دیگری مانند برترین برج تجاری چند منظوره کشور در سال ۹۰ و نیز برترین سازه بتنی کشور در سال ۸۸ شده است. خرید از این مرکز را در تور لحظه آخری مشهد از دست ندهید.چهار طبقه از این برج به واحدهای تجاری سه طبقه واحدهای اداری ( طبقات ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ ) و بقیه طبقات به پارکینگ اختصاص دارد. یک باند فرود هلیکوپتر جهت سرویس دهی در مواقع اضطراری و امداد رسانی برای مسافران تور مشهد بر روی برج تعبیه شده است.از دیگر امکانات این مجتمع تجاری میتوان به وجود چشم انداز 360 درجه همه طبقات پارکینگ و اداری بر فراز شهر , وجود 6 آسانسور نفر بر مخصوص خروج از پارکینگ یا رسیدن به فضاهای تجاری و اداری , وجود ایستگاه ویژه تاکسی بیسیم آلتون , وجود شعبه سه رستوران معروف “پسران کریم” در طبقه ۴ تجاری برج و ... اشاره کرد.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد که به تازگی تاسیس شده با مزیت قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر و دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر و بازار رضا و فرودگاه افتتاح گردیده است. هتل مینو دارای 96 اتاق, شامل 6 سوئیت رویال دو اتاق خوابه ,  12 سوئیت یک اتاق خوابه و 24 اتاق کانکت سه نفره و 54 اتاق دو نفره و سه نفره با تجهیزات کامل دارای سرویس بهداشتی , فرنگی , ایرانی , صندوق امانات اختصاصی در اتاق, ویدئو مرکزی , اینترنت و سیستم قفل کامپیوتری و پاور سوئیچ و امکان استفاده از سیستم وایرلس لابی هتل در دسترس مسافرین تور مشهد 94 می باشد.هتل مینو مشهد با داشتن رستورانی با تنوع غذایی منوی انتخابی به صورت ناهار به صورت چلو کوبیده  , چلو جوجه , چلو ماهی , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت روز و در روزهای جمعه چلو خورشت فسنجان و استانبولی و شام به صورت خوراک کوبیده , شنیسل مرغ , رولت گوشت , خوراک جوجه , خوراک ماهی , مرغ سوخاری مورد استقبال مسافران تور مشهد می باشد. در رستوران صبحانه سوپ , سالاد و نوشیدنی به صورت بوفه آزاد می باشد.

 

 

 

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد واقع در خیابان امام رضا مشهد ساختمانی 9 طبقه دارای 108 اتاق رویال و 40 آپارتمان نرمال می باشد که در طبقه 8 هتل رستوران و صبحانه خوری با نمایی مشرف به حرم مطهر و در طبقه 9 سالن کنفرانس با دید حرم و دارای کافه سنتی مشرف به حرم و تشریفات اختصاصی دفتر گروه قرار گرفته است. این هتل دارای اتاقهای دوتخته و سه رویال و سوئیت و آپارتمانهای معمولی یک خوابه و دوخوابه و کانکت و دارای سوناو جکوزی و اتاق بازی کودکان و سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان با ایجاد فضاهای مناسب می باشد که تنوع بسیار خوبی در ارائه خدمات در تور مشهد پیش بینی شده است.هتل الماس با اتاقها و سوئیت های مجهز به کلیه امکانات رفاهی مانند اتاق بازی کودک، سالن آرایش بانوان، پزشک مقیم، صرافی، کتابخانه، فست فود، رستوران های رویال، استخر و مجموعه آبی، اسپا و ماساژ برای آقایان و بانوان آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی تور مشهد پاییز 94 است . مهمترین ویژگی هتل الماس نزدیکی آن به حرم و بازار رضا (ع) می باشد . به طوری که میهمانان تور مشهد مهر 94 گرامی قادرند بدون نیاز به استفاده از وسیله نقلیه ضمن زیارت بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی از بزرگترین و مهمترین مرکز خرید مشهد به سهولت بهره مند شوند .

 

 

 

 

 

هتل دلمون دبی

هتل 4 ستاره دلمون واقع در مرکز شهر و در مجاورت مرکز خرید Al Ghura , اقامت راحتی را با هزینه مناسب به میهانان خود ارائه میدهد.این هتل با تفریحگاهها و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب هتل نسبت به متروی Al Riqa، برج ساعت دبی و آبنمای دبی موجب شده تا هتل چه برای گردشگرانی که به گشت و گذار میپردازند و چه مسافران کاری تور دبی 94 که کار و کنفرانس پیش رو دارند به پایگاهی عالی تبدیل شود. ایاب وذهاب روزانه و رایگان به ساحل، مراکز خرید و مرکز تجارت جهانی به هنگام برپایی نمایشگاه های عمده در اختیار علاقه مندان تور لحظه آخری دبی قرارداده شده است. هتل، ترانسفر رایگان به فرودگاه بین المللی دبی را نیز تدارک دیده است ( با اعلان قبلی48 ساعته). اتاق های هتل، راحت بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تمامی امکانات رفاهی مدرن میباشند. هتل دارای یک رستوران اصلی، عربی، فیلیپینی و ایرانی میباشد که انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکنند. به منظور رفاه حال مسافرین تور دبی ویلچرسوار جلوی ورودی هتل، اتاق ها، رستوران ها و سایر اماکن عمومی سطح شیب داری ساخته شده است. در صورت درخواست مسافرین ناتوان و ویلچرسوار، اتاقهای ویژه در اختیار مسافرین تور لحظه آخری دبی قرار خواهد گرفت.