تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

دیدنی های مشهد

دیدنی های مشهد

 

 

آبشار کاخک گناباد از مراکز تفریحی خراسان در 25 کیلومتری جنوب گناباد و در نزدیکی شهر کاخک واقع است و در سال های اخیر به شکل نیمه مصنوعی در آمده است. شهر کاخک با داشتن نقاط ییلاقی و خوش آب و هوا و مناظر زیبایی از جمله پارک و آبشار زائران و مسافران تور مشهد را به طرف خود می کشد. در کنار آبشار کاخک بقایای معماری آسیاب هایی قدیمی به چشم می آید که جهت تهیه آرد مورد استفاده می شده است.در تور مشهد نوروز 95 حتما از این آبشار دیدن کنید. آبشار کاخک در کنار بقایای آسیاب ها تنها منبع اصلی انرژی چرخش پره کنار مخزن استوانه ای شکل سنگی به نام «تنوره»است. آب پس از ریزش از بالای «تنوره»به شدت از محفظه ای باریک خارج شده و به بیرون فوران می کند که در نتیجه «چرخ پره»را به گردش در آورده و از این چرخ از طریق محوری عمودی به سنگ زیرین آسیاب منتقل می شود. دیدار از اینجا در تور لحظه آخری مشهد سرشار از لذت می باشد.آب خنک آبشار کاخک پس از گذشتن از درون یک پارک تفریحی در میان بلوار اصلی شهر کاخک جریان می یابد.

 

 

 

منطقه اسفجیر روستایی معروف از ییلاقات مشهد واقع در 200 کیلومتری شهر مشهد است که به واسطه داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباری برخوردار است. این روستای خوش آب و هوا، با داشتن رودخانه‌ای، از جاذبه گردشگری زیبایی در تور مشهد نوروز 95  برخوردار است. درخت چنار قدیمی این منطقه که در حیاط مسجد آن قرار دارد یکی از کهنسالترین درختان چنار ایران است که به گفته های روستا بیش از 500 سال قدمت و تنه آن 7 متر قطر دارد.در تور مشهد پس از گذشتن از روستا و با حدود یک ساعت پیاده روی آرام در کنار رودخانه به میان دره ای با دیواره های بسیار بلند وارد می شوید که با ادامه این مسیر به محوطه زیبای آبشار اسفجیر خواهید رسید.گردشگران تور مشهد نباید دیدار از این منطقه را از دست دهند. آبشار زیبای اسفجیر در انتهای یک دره باریک و صخره ای با فضایی بسیار هیجان انگیز و متفاوت در انتظار مشتاقان طبیعت در تور مشهد تعطیلات عید 95  است.

 

منطقه اسفنجیر مشهد


هتلهای چهار ستاره مشهد

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 

هتل الغدیر مشهد واقع در چهار راه شهدا مشهد یکی از هتل های 4 ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد. منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس و منوی انتخابی می باشد.در تور مشهد زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.هتل الغدیر مشهد دارای 289 باب اتاق به صورت 119 اتاق دوتخته دابل و توین، 131 اتاق سه تخته تریپل، 23 سوئیت و 16 دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها برای راحتی مسافران تور مشهد نوروز 95  مجهز به موکت ، تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلوزیون با 6 کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام ، کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان تور مشهد می باشد. هتل الغدیر مشهد مجهز به  اتاق دو تخته , اتاق سه تخته, سوئیت دو نفره, سوئیت سه نفره, آپارتمان یک خوابه سه نفره, آپارتمان دو خوابه چهار نفره و آپارتمان دو خوابه پنج نفره می باشد.

از دیگر امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی بزرگ و زیبا, صبحانه خوری به صورت بوفه با ظرفیت 1000 نفر , امکان تماس تلفنی داخلی و بین المللی در اتاق, تاکسی اختصاصی هتل, آسانسور های ششگانه سریع, پذیرش 24 ساعته,  کافی شاپ 24 ساعته, اینترنت بیسیم رایگان در محیط لابی, سونا خشک، بخار، حوضچه آب سرد و جکوزی, کافی نت برای دسترسی به اینترنت, گیم نت برای سرگرمی کودکان در تور مشهد اسفند 94 , امکانات فکس و بیزینس سنتر, بازار الغدیر، مجموعه ای از فروشگاه های معتبر, دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر, دستگاه خودپرداز شتاب در داخل لابی . همچنین این هتل دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد.

 

 

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد 95 در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها در تور مشهد بهمن 94  قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد

مناطق گردشگری دبی

مناطق گردشگری دبی

 

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست های تور دبی نوروز 95 به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی تور دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه در تور لحظه آخری دبی مورد بازدید قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.

 

 

 

یکی از مناطق و قطب های مهم گردشگری تور دبی منطقه جبل علی است که در حدود سی و پنج کلیومتری دبی واقع است. این شهرک کوچک حدود سی و یک هزار نفر جمعیت دارد.مساحت منطقه جبل علی حدود ۴۷ کیلومتر مربع است. یکی از فرودگاه های بین المللی امارات به نام آل مکتوم در این محل قرار دارد. منطقه توریستی جبل علی مکانی است که در آن می توانید انواع امکانات تفریحی را در تور دبی تعطیلات اسفند 94 در اختیار داشته باشید.مراکز خرید معتبری در این منطقه واقع اند که یکی از آن ها مرکز خرید مشهور ابن بطوطه است. کشورهایی نظیر چین و تایوان در این منطقه به کسب و کار اقتصادی و فعالیت های تجاری مشغولند.  این منطقه یکی از بزرگترین بنادر دنیا است که توسط انسان ها به جزیره ای اقتصادی تبدیل شده است.برای سکونت در این محل در تور دبی 95 می توانید از هتل های مرغوبی که در این منطقه قرار دارند استفاده کنید. جبل علی یکی از شاه راه های معروف در حوزه نفت و گاز است.

 

هتلهای پنج ستاره دبی

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

 

هتل دی اچ دبی در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... هستند.در تور دبی زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها سرو می شود. این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9 کیلومتر فاصله دارد. بهره مندی از لوکس ترین امکانات و تجهیزات هتلداری و خدماتی ویژه تور دبی بهمن 94  ، دکوراسیون مجلل داخلی و طراحی به روز ، سازه ای مرتفع و خدمه ای کارآمد و با اخلاق ، از ویژگی های ممتاز این هتل 5 ستاره است .

مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل دی اچ دبی در تور دبی تعطیلات زمستان 94  :

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور دبی.

 

 

 

 

 هتل نخلستان دبی واقع در منطقه جبل علی یک هتل پنج ستاره است که شعبه‌ای از هتل‌ آپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌تاور می باشد.این هتل فضاهای بسیار زیادی برای بازی و تفریح بچه ها دارد. رستوران وایت ارکید(ارکیده‌ی سفید) نیز در این منطقه قرار دارد که از محبوبیت خاصی بین مسافران تور دبی نوروز 95 برخوردار می باشد. این هتل نسبت به هتل های مرکز شهر در فاصله بیست دقیقه ای از مراکز اصلی دبی و مراکز تفریحی و مرکز خرید امارات و ابن بطوطه واقع شده است و برای کسانی که به قصد تمدد اعصاب و استراحت در تور دبی 95 به دبی مسافرت کرده اند فضای آرام و مطبوعی می باشد. به خصوص با نسیمی که از خلیج به سمت نخلستان می وزد حال و هوایی بسیار فرح بخش توام با آرامش را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

نخلستان همانند سایر هتل های پنج ستاره دیگر دارای ساحل اختصاصی بوده و علاوه بر آن باغی سرسبز و زیبا در فاصله کمی از ساحل آن واقع شده است که محل خوبی برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت می باشد. هتل نخلستان یک زمین گلف بی نظیر هم دارد که برای علاقمندان به این رشته ورزشی در تور دبی می تواند بسیار جذاب باشد.

 

مناطق گردشگری استانبول

مناطق گردشگری استانبول

 

شهر بازی ویالند استانبول

بزرگ ترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول شهر بازی ویالند استانبول می باشد که وسعت آن یک میلیون متر مربع است. این شهر بازی در سال 2011 احداث گردید و در می 2013 در مراسم ویژه ای با حضور نخست وزیر ترکیه به بهره برداری رسید. در تور لحظه آخری استانبول حتما به این شهربازی بروید.شهر بازی ویالند استانبول در منطقه گلدن هرن در 13 کیلومتری میدان تکسیم واقع گردیده است. این شهر بازی مجهز به وسایل بازی پیشرفته می باشد وسایل بازی نظیر ترن هوایی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما، بولینگ و ... که توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب می کند . در این مجموعه تفریحی، مرکز خرید، پارک آبی، هتل و رستوران نیز وجود دارد که میزان محبوبیت آن را نزد مسافران تور استانبول نوروز 95  چند برابر کرده است.

شهر بازی ویالند استانبول

 

 

 

پارک امیرگان یکی دیگر از جاذبه های استانبول میباشد که پارکی تاریخی است و در منطقه امیرگان، در همسایگی تنگه‌ بسفر و در ناحیه‌ ساریر استانبول واقع شده است. این پارک یکی از بزرگترین پارک‌های عمومی استانبول به شمار می‌رود.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما از این پارک دیدن کنید.درختان کاج سنگی، کاج ترکی، کاج حلب، کاج آبی، کاج سپید شرقی، کاج دریایی، سرو ژاپنی، صنوبر نروژی، صنوبر آبی، سرو اطلس، سرو هیمالیایی، سرو لبنانی، چنار، درخت زبان گنجشک، فندق، درخت بید بابل، بلوط مجار، صنوبر سپید کولورادو، درخت چهل سکه، سرو سرخ کالیفرنیا، درخت ماموت ساحلی و درخت کافور از مهم‌ترین درخت‌های موجود در این پارک هستند که از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول و دیدنیهای ترکیه به شمار میرود.در این پارک سه رستوران و کافه تریا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه درآن ارائه می شود.میزهایی نیز درخود پارک جهت پیکنیک و تفریح و گردش مردم در تور استانبول تعطیلات عید 95 درنظر گرفته شده است.در این پارک از سال 2005، در آوریل هر سال، فستیوال بین المللی گل لاله برگزار می شود که این پارک را تبدیل به مکانی جذاب و دیدنی می کند.مسافران تور استانبول 95 می توانند در این پارک خوش آب و هوا لحظات خوشی را سپری کنند.