تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

هتلهای زیبا در جزیره کیش

هتلهای زیبا در جزیره کیش

هتل فلامینگو کیش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین در سال 1376 در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع احداث گردیده است.در تور کیش 95 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل چهار ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش و با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس زیبا ترین لحظات را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. هتل فلامینگو با موقعیت استثنایی جغرافیایی دسترسی به مراکز خرید و تفریحی جزیره را برای مسافران تور کیش آسان نموده، که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم درر تور کیشاشاره نمود.طراحی ساختمانی هتل فلامینگو در کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که در مجموع دارای 202 اتاق و سوئیت برای اقامت گردشگران تور کیش می باشد.همچنین فضاهای جانبی هتل و امکانات برای مسافرین تور کیش عبارتند از:

دو سالن آمفی تئاتر با گنجایش 30 نفر, سالن اجتماعات با گنجایش 180 نفر, اتاق ملاقات مخصوص نشستهای تجاری با گنجایش 15 نفر,نیم طبقه اختصاصی با ورودی جداگانه آسانسورهای 12 نفره برای مسافران تور کیش با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی جزیره زیبای کیش,بخش های اداری متمرکز در طبقه همکف شامل مدیریت امور مالی، رزرواسیون، مدیریت پذیرش و اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی و ....

 

 

 

 

هتل پارسیان کیش واقع در مرکز جزیره کیش مابین مرکز تجاری زیتون و سیتی سنتر میباشد و تا ساحل اسکله تفریحی کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ در تور کیش نوروز 95 میباشد.هتل پارسیان کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 7.000 مترمربع با ظرفیت 100 باب اتاق و 305 تخت تاسیس گردید. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را برای گردشگران تور کیش تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را در تور کیش بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران تور کیش ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور در تور کیش تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

 

 

تفریحات مهیج در کیش

تفریحات مهیج در کیش

 

فلای بورد در کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید در تور کیش می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود در تور کیش نوروز 95  لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها فراهم شده است که می توانید در تور کیش از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز با خرید کوپن های تخفیف تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% در تور کیش وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی، حداقل عمق مورد نیاز دو و نیم متر می باشد.چنان چه قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را در تور کیش داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

 

 

 

پلاژ و مجموعه تفریحی آقایان در کیش در شمال شرقی جزیره با مساحتی در حدود 10000 مترمربع واقع شده است . این مجموعه درتور کیش شامل امکانات و خدماتی همچون 3 باب زمین والیبال ساحلی ، یک باب زمین فوتبال ساحلی ، امکانات قایقرانی پاروئی ( کانو- تورینگ ) ، دوش های سرپوشیده وروباز ، رختکن ، اتاق ماساژ ، بوفه ، نمازخانه برای مسافران تور کیش می باشد . علاوه بر آن وجود ناجیان غریق ، نیز ایمنی و رضایت خاطر استفاده کنندگان را در تور کیش فراهم آورده است که در کل فضای به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان تور کیش فراهم کرده است.ساحل ماسه ای با رنگ نقره فام مرچانهای این مجموعه امکان انجام تفریحات دریایی در تور کیش چون جت اسکی، اسکی روی آب، پاراشوت، قایق های بادبانی و غواصی در مرکز تفریحات دریایی و محل پلاژ را فراهم کرده است. نورپردازی زیبا و مناسب این مکان باعث شده تا شما بتوانید در تور کیش در شب نیز شنا کنید و از امکانات مجموعه استفاده کنید.

در این مجموعه تفریحی لذت شنا در این سواحل به دلیل شن های نرم و دمای مطبوع ان در اکثر فواصل سال و همچنین آب تمیز و نیلگون که اکثر اوقات آبزیان تا کنار ساحل پیشروی می کنند و کف دریا که تا چندین متر از ساحل قابل رویت است و همچنین عمق آن که به تدریج افزایش می یابد، بیادماندنی و فراموش نشدنی در تور کیش می باشد.

 

 

بازارهای معروف در مشهد

بازارهای معروف در مشهد

 

مرکز خرید وصال واقع در بلوار خیام و بلوار بهارستان مشهد در منطقه نمونه گردشگری سپاد مشهد و در مجاورت مجتمع تجاری الماس شرق قراردارد. در این مجتمع تعداد زیادی از گردشگران تور مشهد و شهروندان مشهدی برای خرید به آن مراجعه می کنند . این مرکز تجاری علاوه بر معماری خاص ، از موقعیت جغرافیایی ویژه ای نیز برخوردار می باشد . کالاهای ارائه شده در این مجتمع شامل طلا و ملزومات عروس و داماد بوده و 16000 مترمربع مساحت دارد که زیر بنای آن 70000 متر بوده و از شش طبقه و بیش از 400 واحد تجاری تشکیل شده است . تسهیلات ویژه مرکز خرید وصال برای مسافران تور لحظه آخری مشهد  متشکل از 12 آسانسور ، 22 پله برقی ، تهویه ، سیستم برودتی و حرارتی ، دوربین مدار بسته ، اطلاعات ، انتظامات ، خدمات بانکی ، آبنمای موزیکال ، تالار پذیرایی ، پارکینگ طبقاتی ، رستوران و هایپرمارکت ویژه گردشگران تور مشهد اردیبهشت 95 می باشد .

 

 

 

 

مجتمع تجاری، اقامتی و مسکونی آرمان دارای مساحت 10535 متر مربع و زیربنایی حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خیابان نواب صفوی و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و می‌تواند پاسخگوی نیاز زائران تور مشهد باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 401 واحد تجاری، 291 واحد اقامتی، 119 واحد مسکونی و 431 واحد پارکینگ است. در ساخت این پروژه از جدیدترین تکنولوژی صنعت ساختمان شده است و در طراحی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد شهر مشهد به حساب می‌آید. وجود تفرجگاه مرکزی با طراحی فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش این مجتمع را در نوع خود نزد مسافران تور لحظه آخری مشهد  بی‌نظیر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این پروژه می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحی داخلی مدرن و زیبا و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر مشهد برای زایران تور مشهد نوروز 95  اشاره کرد.

 

 

هتلهای معروف در مشهد

هتلهای معروف در مشهد

هتل آسیا در شهر مشهد مقدس از جمله هتل های 4 ستاره این شهر به شمار می آید. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل آسیا مشهد را دارند اطلاع داشته باشند که فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. از جمله امکاناتی که هتل چهار ستاره آسیا در اختیار مسافرین تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد می توان به لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس، خشک شویی، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. آن دسته از مسافرین تور مشهد که اهل ورزش و تفریح هستند نیز می توانند از امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر و گیم نت که در هتل برای اوقات تفریح میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95  در نظر گرفته شده است استفاده کنند. اتاق های هتل آسیا مشهد برای فراهم کردن آسایش مسافرین تور مشهد به تجهیزاتی مانند حمام، یخچال، تلویزیون، قفل کارتی و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. اینترنت وای فای نیز در سرتاسر هتل آسیا مشهد به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد بهار 95 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل آسیا مشهد: شهر مشهد، خیابان پاسداران، هتل آسیا

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

 

 

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق مشهد در زمینی به مساحت 26000 مترمربع در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی واقع شده است. موقعیت مناسب جغرافیایی، فضای سرسبز و چشم انداز های زیبای هتل میثاق مشهد باعث شده که مورد توجه اکثریت میهمانان و مسافرین تور مشهد قرار بگیرد. هتل میثاق مشهد علاوه بر امکانات بسیار مناسبی نظیر رستوران با ظرفیت 150 نفر، پارکینگ با ظرفیت 100 نفر، لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات دارای امکانات تفریحی بسیار مناسبی نظیر زمین تنیس، استخر، سونا و جکوزی و باشگاه بیلیارد برای رفاه میهمانان تور مشهد فروردین 95 می باشد. اتاق های هتل میثاق دارای امکانات رفاهی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام و سرویس فرنگی هستند. موقعیت مکانی هتل میثاق مشهد به گونه ای است در تور مشهد نوروز 95 که تا حرم، قرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن تقریبا فاصله یکسان 30 دقیقه ای با خودرو دارد. هتل میثاق مشهد قصد دارد در فاز توسعه مجموعه خود لابی مجلل، روف گردان، 90 سوئیت و سالن پذیرایی با ظرفیت 400 را در نوروز سال 1394 بهره برداری کند.در تور مشهد تعطیلات بهار 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

آدرس : مشهد، بلوار وکیل آباد، اقبال لاهوری 20

هتل میثاق مشهد


بازارهای معروف دبی

بازارهای معروف دبی

 

 

 

مرکز خرید لامسی پلازا در دبی یکی از مراکز خرید خانوادگی و ممتاز دبی میباشد که بیش از 150 مارک برجسته خرده فروشی محلی،‌ منطقه‌ای و بین‌المللی را درخود جای داده است.لامسی‌ پلازا‌ تنها مرکز خرید در دبی است که در آن، خریداران به ازای‌ هر درهم خرج شده در هر یک از خرده فروشیها‌ یک ایر‌ مایل دریافت می‌کنند و برای آنها شانس جمع‌آوری هزاران ایر‌ مایلز‌ وجود دارد تا در ازای‌ آنها، جوایز شگفت‌آوری در تور دبی تعطیلات بهار 95 اهدا شود.در این مرکز خرید برای کودکان نیز سرگرمی های بسیاری از جمله شخصیتهای کارتونی مانند مرد عنکبوتی  وجود دارد که حرکت می کنند و باعث شادی کوچکترها در تور دبی می شوند.مغازه های این مرکز خرید آخرین محصولات جیوردانو، ناین وست ، گس ، گالری پاریس و بازارچه جواهرات را نیز ارائه می دهند. لامسی پلاز تنها به خاطر آخرین مد پوشاک معروف نیست بلکه یک سوپر مارکت طراز اول انواع لوازم خانگی و بخش کالاهای ورزشی فوق العاده اش نیز به معروفیتش نزد مسافران تور دبی 95  اضافه کرده است.

 

 

 

مرکز خرید الغریر سنتر دبی با وسعتی حدود 90 هزار متر مربع در بر گیرنده بیش از 400 فروشگاه می باشد که با وجود بهترین و مشهورترین برندها از قبیل Sprite, French Connection و Baby Phat برای مدگرایان مرکز خرید محبوب و دوست داشتنی می باشد. آن دسته از مسافران تور دبی که بدنبال خرید لباس هستند نمی توانند از مرکز خرید الغریر صرفنظر کنند.هم چنین مغازه هایی وجود دارند که لباس محلی ارائه می دهند. یک گالری بزرگ لوازم جانبی و یک بخش لوازم آرایشی ، یک سینمای بزرگ که همجوار فروشگاه می باشد, همچنین یک زمین بازی و یک باشگاه برای بچه ها که توسط کارکنان اداره می شود وجود دارد که همه اعضای خانواده را در تور لحظه آخری دبی  سرگرم خواهد کرد.