تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

کرایه اتومبیل در جزیره کیش

گردشگران عزیزتور کیش تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 اگر دوست داشته باشند می توانند اتومبیلی را بدون راننده کرایه کنند و از گردش و تفریح خود در جزیره زیبای کیش نهایت لذت را ببرند. این اتومیبیل ها در فرودگاه و یا در محلی که شما اقامت دارید در اختیارتان قرار می گیرد. مدارکی که شما گردشگران عزیز برای کرایه اتومبیل نیاز دارید عبارت است از کارت ملی , اصل گواهینامه معتبر و امانت گذاشتن وجه نقد به مبلغ 1/000/000 الی 5/000/000 تومان و یا یک فقره چک نزد شکرت کرایه دهنده اتومبیل. این وجه نقد در واقع به جای چک به امانت گذاشته می شود یعنی اگر چک نداشته باشید می توانید وجه نقد به مبلغی که ذکر شه به امانت در اختیار شرکت کرایه دهنده قرار دهید. قابل ذکر است که شما گردشگر عزیز تور کیش تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 این وجه نقد را با توجه به اتومبیلی که انتخاب و کرایه می کنید باید به امانت بگذارید.(1/000/000 الی 5/000/000). پس از اینکه مدارک را تحویل دادید یک قرار داد بین شما که اتومبیل را کرایه می کنید و شرکتی که اتومبیل را کرایه می دهد تنظیم می شود.توجه داشته باشد که این شرکت باید مجاز و جزء رنتکاران جزیره کیش باشد.

تلفن تماس اجاره اتومبیل صدرای کیش: 88 18 768_0934

تلفن تماس برای اجاره انواع اتومبیل های بدون راننده در کیش: 88 18 769_0934 

نرخ روزانه اجاره اتومیل در کیش بین 130/000 الی 700/000 تومان است واین نرخ بستگی به اتومبیلی که انتخاب می کنید دارد. به عنوان مثال نرخ روزانه هیوندا سوناتا-هیوندا توسان-هیوندا الانترا بین 130/000 الی 190/0000 تومان می باشد و نرخ روزانه بی ام (Z4) پانصد هزار تومان و BMW X6 ششصد هزار تومان است. توجه داشته باشید که این نرخ ها در بعضی اوقات بالاتر یا پایین تر از نرخی است که مطرح شده. هزینه بنزین به عهده کرایه کننده اتومبیل است که اگر کارت سوخت داشته باشد میتواند از آن استفاده کند و اتومبیل خود را در منطقه گلدیس یا فارور بنزین بزند. همچنین باید بدانید که پس از تحویل اتومبیل همچنان 200/000 تومان از پول شما نزد شرکت می ماند تا وضعیت خلافی ماشین و... مشخص شود سپس این پول به شما برگردانده می شود. قوانین رانندگی که باید در جزیره رعایت کنید عبارت است از الزامی بودن بستن کمربند ایمنی , ممنوع بودن بوق زدن و هرگونه آلودگی صوتی در تمام معابر , خودداری از ریختن زباله در اتومبیل , حداکثر سرعت در نوار سیاحتی 50 کیلومتر است. در خیابان های این جزیره نیز دوربین هایی برای کنترل سرعت نصب شده است.

شماره تماس امور اجرایی و رسیدگی به شکایات و اشیا گمشده:4422724 

امیدواریم که شما مسافران و گردشگران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94با گردش در این جزیره نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

 

تور کیش اجاره اتومبیل

تور کیش اجاره اتومبیل

 


ساعت کار در جزیره کیش

ساعت کار در جزیره کیش

 

مسافرانتور کیش تعطیلات خرداد 94 بدانند که ساعت کار در جزیره کیش برای مراکز دولتی مانند بانک ها و مراکز خصوصی از شنبه تا چهارشنبه به صورت تمام وقت می باشد و پنجشنبه ها نیز به صورت نیمه وقت کار می کنند. مراکز خصوصی و مراکز خرید در تمام طول هفته از 9 الی 13:30 و 17 الی 23 مشغول به کار و آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می باشند. جالب است بدانید که بانک ها هم از ساعت 8 صبح الی 13:30 و 17 الی 19 بعدازظهر مشغول به فعالیت هستند. ساعت کار ادارات هم به این صورت است: 7:30 الی 14:30 و 17:30 الی 20 .

امیدواریم که شما مسافران عزیز تور کیش خرداد 94 با اطلاع از ساعت کاری مراکز خرید و بانک ها و... بتوانید با یک برنامه ریزی صحیح از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 

مرکز خرید صدف کیش


مرکز خرید صدف در شهرک صدف کیش و در فاز پنج این شهرک در زمینی به مساحت 2910 متر مربع واقع شده است. بازار صدف یک مرکز خرید محلی می باشد. این مرکز خرید در سال 1384 در مجتمع صدف افتتاح شد که متشکل از دو طبقه است. این مرکز خرید دارای 66 غرفه می باشد که در زمینه پوشاک , مود غذایی و هر آنچه که شما نیاز داشته باشید فعالیت می کنند. مسافران عزیزتور کیش تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 با گردش در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

بازار پارس خلیج کیش

تور کیش بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج متشکل از یک طبقه و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 افتتاح شد و در شمال غربی جزیره زیبای کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذایی و... مشغول فعالیت می باشند. شاید برای مسافرانتور کیش تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند ساخته شد. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مناطق توریستی آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارای دو رستوران می باشد. آنچه که باعث جلب نظر مسافران تور کیش خرداد 94 می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

 

تور کیش بازار پارس خلیج

 


تاشکپره آدانا ترکیه

 

تور ترکیه پل تاشکپره آدانا

 

تاشکپره یک پل سنگی در آدانا است که در نزدیکی مسجد سابانجی ساخته شده است. تصویر این مسجد زیبایی پل سنگی آدانا ترکیهرا چند برابر کرده است. این پل سنگی در طول تاریخ نام های مختلفی به خود گرفته است که آخرین نام آن تاشکپره است که بروی آن مانده. تاریخچه دقیقی در رابطه با ساخت این پل وجود ندارد اما گفته می شود که امپراتور هیتی هنگام سفر به سوریه آن را ساخته است. اما نوشته های اولیه نشان می دهد که در کتیبه یونان باستان در قسمت سنگ آثار موزه باستان شناسی آدانا اطلاعاتی در مورد ساخت و ساز آن یافت می شود. در این کتیبه گفته شده است که تاشکپره آدانا ترکیهدر زمان سلطنت امپراتور رومی به دست معماری به نام Auxentius ساخته شده است و طی قرن ها مورد بازسازی نیز قرار گرفته است.

 

تور ترکیه پل تاشکپره آدانا

در قسمت شمالی پل آثار هنری مانند شیر و ستاره هلالی وجود دارد. در حال حاضر طول این پل 310 متر و عرض آن 11/5 متر است و همچنین بر روی آن یک جاده قرار دارد که با قلوه سنگ هایی هموار گشته است. تاشکپره در کنار آدانا هیلتون است. مسافران تور ترکیه خرداد 94 که قصد سفر به آدانا را دارند می توانند یک پیاده روی دل چسب و رضایت بخشی را در سرتاسر پل تجربه کنند و با چند عکس زیبا سفر به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.