تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

هتل پابلیک استانبول ترکیه

هتل پابلیک استانبول ترکیه :

هتل پابلیک استانبول یکی دیگر از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. نمای این هتل ساختمانی تاریخی است که در سال 1901 توسط معمار معروف و هنرمند ساخته شده است. این هتل از نظر موقیت جغرافیایی در نزدیکی خیابان استقلال قرار گرفته است که یکی از خیابان های معروف استانبول ترکیه محسوب می شود و در آن رستوران ها، کافه ها، گالری ها و موزه های متعدد و خوبی وجود دارد. از طرفی دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی که در میدان تکسیم قرار دارد موجب شده این هتل گزینه ایده آلی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 محسوب شود. این هتل دارای 52 اتاق می باشد که طراحی اتاق ها به صورت منحصر به فردی صورت گرفته است و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، دی وی دی پلیر، کتری برقی، حمام، شسوار می باشند. هتل پابلیک تا برج گالاتا 1/2 کیلومتر، تا مرکز کنگره 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 22/5 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل پابلیک استانبول ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته،  لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، خدمات تور، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، روزنامه، آسانسور و ... اشاره نمود.


هتل سمیر استانبول ترکیه

هتل سمیر استانبول ترکیه :

هتل سمیر استانبول ترکیه از جمله هتل های چهار ستاره استانبول می باشد و در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است این هتل از موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه فاصله دارد همچنین هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور ترکیه نوروز 95 که قصد خرید دارند گزینه مناسبی به شمار می رود تمامی بخش های این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر می باشند. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک و بسیار زیبایی طراحی شده است و بر روی اکثر دیوار های آن نقاشی های زیبا و جذاب کشیده شده است. هتل سمیر تا خیابان معروف استقلال فاصله زیادی دارد اما از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و مسافران تور ترکیه به آسانی می توانند در نقاط مختلف شهر گردش نمایند.

از امکانات هتل سمیر استانبول می توان به  سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی برای کودکان، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... اشاره نمود .


هتل های خوب دبی

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

این هتل در خیابان الاویر دبی قرار دارد. و دارای 38 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام و ... هستند. هتل پر آکوام دو رستوران ممتاز به نام های  "ریر" و "اپیکیور" دارد که هر دو به دلیل کیفیت بالای خود صاحب جوایز بین المللی می باشند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به تنیس، اسب سواری، تماشای پرندگان و ... اشاره کرد.فاصله دیزرت پالم تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز دبی و خیابان شیخ زاید تقریبا 15 دقیقه رانندگی است. مسافران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت راحتی ذاشته باشند. گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

امکانات هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، هاکی، دوچرخه،اسب سواری، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

 

 

 


هتل 5 ستاره مدیا روتانا دبی در منطقه بردبی بنا شده است. این هتل در مجموع از 441 اتاق تشکیل شده است. در این هتلفروشگاه های متعددی وجود دارد. یک صرافی و سالن کنفرانس نیز در این هتل وجود دارد. . فاصله هتل مدیا روتانا تا فرودگاه بین المللی دبی  40 کیلومتر است و به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر یا از طریق ترانسفر رایگان هتل و یا وسایل نقیله عمومی دسترسی دارد. همچنین ایستگاه مترو در چند قدمی هتل قرار دارد. گردشگران تور دبی زمستان 94 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

_مدیا_روتانا_دبی_1.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_2.jpg

امکانات هتل مدیا روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، صرافی، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، تراس مخصوص حمام آفتاب، کرایه اتومبیل،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، فروشگاه، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، بار، کافی شاپ، سرویس نگهداری از کودکان و...

_مدیا_روتانا_دبی_3.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_4.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_5.jpg

 


هتل پولمن سیتی سنتر دبی

هتل 5 ستارهپولمن سیتی سنتر در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است و دارای تعدادی از رستوران های خوب می باشد . ای هتل شامل 317 اتاق می باشد که مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی می باشد. منطقه دیره برای مسافرینی که علاقه مند به بیزنس و مراکز خرید هستند مناسب می باشد.گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی شامل :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دارت، بولینگ، سونا، باشگاه، سولاریوم، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، سرویس بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.


هتل 5 ستاره مونپیک دبی در منطقه دیره و روبروی بیمارستان آمریکایی ها بنا شده است. این هتل در مجموع از 216 اتاق تشکیل شده است. دو فروشگاه بزرگ Wafi City و Lamcy در انتهای خیابان شیخ زاید در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. منطقه تجاری آزاد جبل علی 25 دقیقه به صورت سواره از این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل واقع شده است. همچنین این هتل برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان است.گردشگران تور دبی زمستان 94 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

_مونپیک_دبی_1.jpg

_مونپیک_دبی_2.jpg

امکانات هتل مونپیک دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، استخر روباز، سونا، ماساژ، جکوزی، زمین گلف، سالن بدنسازی، دارت، بیلیارد، میز تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، انبار بار و چمدان، آسانسور، کرایه اتومبیل، تهویه، گرمایش، صرافی، فروشگاه، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاه و...

_مونپیک_دبی_3.jpg

_مونپیک_دبی_4.jpg

_مونپیک_دبی_5.jpg


مراکز خرید مالزی

مرکز خرید سوریا مالزی (Suria KLCC )

 مرکز خرید سوریا مالزی

مرکز خرید سوریا مالزی که در برجهای دوقلوی پتروناس مالزی قرار گرفته است.در این مرکز کالاها با برندهای معروف و نسبتا گران عرضه میشود.و ارکستر مشهور سمفونی مالزی در این مجموعه نیز هست.مرکز خرید سوریا توسط یک تونل به ایستگاه LRT  و آکواریوم KLCC اتصال می یابد.این مرکز با پارک ،استخر و فواره های زیبا بسیار دیدنی است. تور مالزی نوروز 95


مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی  (Sunway pyramid )

مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی که به سبک معماری اهرام مصر و داخل آن مانند مصر باستان طراحی گردیده است در درب وروردی این مرکز خرید مجسمه ی بزگ ابوالهول بنا شده است.این مرکز خرید مالزی یک سالن بیلیارد ،فروشگاه ،زمین اسکی روی یخ،و رستوران دارد.


مرکز خرید مید ولی مالزی (Mid Valley Megamall)

مرکز خرید مید ولی مالزی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.مگا مال مید ولی مالزی به مساحت بیش از یک میلیون فوت مربع در پنج طبقه بنا شده است.بین کوالالامپور مالزی و پتالینگ جایا مالزی واقع شده است.از مهمترین فروشگاههای این مرکز خرید مالزی ، فروشگاه زنجیره ای کارفور،جاسکو و متروجایا است.همچنین فرووشگاههای لباس،وسایا الکتریکی،کتاب فروشی،سینما،سالن بولینگ،سالن بدنسازی و رستورانهای متنوع در این مرکز خرید مالزی قرار گرفته است.

 


مرکز خرید وان اوتاما مالزی (One Utama)

مرکز خرید وان اوتاما مالزی

این مرکز خرید مالزی که در اطراف شهر کوالالامپور مالزی و نزدیک پتالینگ جایا مالزی قرار گرفته است در این مرکز فروشگاههای لوازم الکترونیکی و پوشاک عرضه می گردد.این مجموعه دارای رستورانهای متنوع است از مهمترین مراکز خرید این مجموعه جاسکو،جایا جاسکو و پارکسون است. تور مالزی زمستان 94


جاذبه های گردشگری مالزی

بوکیت بینتانگ مالزی-Bukit Bintang

بوکیت بینتانگ مالزی

این خیابان بوکیت بینتانگ مالزی که یکی از اصلی ترین خیابانهای توریستی مالزی است و رستورانها ،هتلها و مراکز خرید مالزی در این خیابان واقع شده است.امکانات خرید برای همه در این خیابان فراهم است.و گردشگران تور مالزی نوروز 95 با هر توان مالی میتوانند در آنجا به تفریح بپردازند.


محله چینی ها مالزی-China Town

محله چینی ها مالزی

یکی از بهترین و جذاب ترین مکانهای خرید در مالزی محله ی چینی ها و یا خیابان پتالینگ است که از شلوغترین مناطق کوالالامپور مالزی است.این بازار بدلهای ارزان قیمت و کالاهایی مانند لوازم تزئینی،کیف و کفش ،پوشاک،ساعت مچی را عرضه می کند.جنسها در این بازار با قیمتهای ارزان و مناسب به گردشگران تور مالزی زمستان 94 فروخته می شوند. 


برج ساعت پنانگ مالزی

برج ساعت پنانگ مالزی

برج ساعت کوالالامپور مالزی که به چهار ردیف تقسیم شده است ردیف اول آن اوکتاگونال نام دارد ردیف 2 آرک نامیده می شود و ردیف سوم آن گنبد است.ساعت در بالاترین طبقه قرار دارد و این برج ساعت از دور مانند مسجد و یا مناره است.گردشگران تور مالزی نوروز 95 با هر توان مالی میتوانند در آنجا به تفریح بپردازند.


مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

این مرکز ملی بر بلندی یک تپه و در کنار لاک گاردن واقع شده است.و از مکانهای جذاب شهر کوالالامپور مالزی است.در این مرکز علمی و تفریحی اطلاعات لازم و مفید درباره کهکشان و فضا و اکتشافات فضایی داده می شود همچنین فیلم و مستنداتی به نمایش گذاشته می شود.و همچنین بی وزنی در فضا را تجربه می کنند.و یک مکان دیده بانی در طبقه 4 این مرکز بنا شده که میتوانید به راحتی شهر کوالالامپور مالزی را تماشا کنید.شما  گردشگران تور مالزی زمستان 94 میتوانید از پل متصل به این مرکز و موزه به موزه بروید و از آنجا هم دیدن کنید.