تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

تور استانبول

تور استانبول , تور کیش , تور ترکیه , تور آنتالیا

دیدنی های معروف پاتایا در تایلند

دیدنی های معروف پاتایا در تایلند

 

جزیره کو فای در پاتایا تایلند در 23 کیلومتری غرب پاتایا  و در غرب جزیره کو لارن واقع شده و تحت نظارت نیروی دریایی سلطنتی تایلند است. این جزیره که متشکل از چند جزیره کوچک دیگر می باشد با ساحل شنی سفید و آب روشن و خلوت بودن آرامش خاصی را برای مسافران تور تایلند به وجود می آورد.این جزیره بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر قواصی و آفتاب گرفتن و ماهیگیری  است. همچنین میتوان در تفریحاتی مانند جت اسکی یا قایق سواری که برای همه گردشگران تور تایلند نوروز 95 بسیار جذاب است شرکت کرد.این جزیره دارای گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ, لاک پشت ,ستاره دریایی ,صخره های مرجانی و انواع ماهی های کوچک گرمسیری , اسب دریایی می باشد.این جزیره اقامتگاهی برای شب و رستورانی ندارد.

 در تور تایلند تعطیلات فروردین 95 حتما به این ساحل بروید.

جزیره کوفای در پاتایا تایلند

 

 

 

ساحل بنگ سائن در پاتایا تایلند

ساحل بنگ سائن در پاتایا تایلند واقع در منطقه چنبوری پاتایا یکی از سواحل زیبا و توریستی پاتایا می باشد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا آرامتر است.این ساحل حدود 2.5 کیلومتر است و ساحلی طولانی می باشد. در این ساحل امکانات فراوانی برای رفاه گردشگران تور تایلند وجود دارد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا ارزان تر است.

همچنین هتل ها و رستوران های فراوانی با غذاهای دریایی و تایلندی متنوع در اطراف این ساحل زیبا برای گردشگران تور تایلند 95  قرار دارد و برای تفریحات متنوعی از جمله آفتاب گرفتن, قایق سواری و شنا کردن بسیار مناسب و امن است.

 

دهکده بانگ ساری در پاتایا تایلند یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا در گذشته تنها روستای کوچکی بوده که مردم آن به ماهیگری مشغول بوده اند . این روستا نیز سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات عید 95 به خود جذب می کند و هتل ها و رستوران هایی در این منطقه برای اقامت گردشگران تور تایلند ساخته شده است. چشم انداز زیبای این دهکده ساحل شنی طولانی و دست نخورده درختان سرسبز هر گردشگری را مجذوب خود می کند.این روستا در 16 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و لذت بخش ترین تفریح در این منطقه ماهی گیری کردن در طبیعت و خوردن غذاهای دریایی و غذاهای محلی تایلند در رستوران های این منطقه در تور تایلند بهار 95  است. همچنین تفریحاتی مانند غواصی و قایق سواری و تماشای غروب آفتاب هم طرفداران خودش را در تور لحظه آخری تایلند دارد.

 

دهکده بانگ ساری در پاتایا تایلند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.